Bloggar från mobilen

Heej bloggen!<3

Just nu ligger jag i sägen och kollar på tv ;) Träffade sade förut, satt lite hos henne och snacka och så sen gick jag Sade och Sades mamma till torget... Efter vi hade varit där så åkte jag hem. När jag kom hem satte mig och kolla på en film som jag hade missat hälften av-.- men den va ju riktigt bra fast jag bara såg halva filmen men den hette nog Dragonfly eller nått. Jag kommer säkert decka närsomhelst(ifall ni undra;) ) haha så ni får ha de bäst tills vidare

Puss!<3

Bildtext: Gullig bild på min systers barn haha storebror och hans nya lillebror haha han är så söt när han "skrattar"!<3


Kommentarer
Postat av: Johanna Forsberg

Jonna ska vi göra ett länkbyte <3

2012-01-19 @ 19:41:08
URL: http://johannamalindesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0