Bloggar från mobilen

Heej bloggen!


Jag funderar faktiskt på att byta från blogg.se till devote för att t.ex om "Lisa"(exepel) har skrivet en fin kommentar och så vill man gärna svara på den kommentaren men på blogg.se kan man ju inte göra det, man kan ju det om man går in på "Lisas" blogg och går in på hennes senaste inlägg och skriver svar där men det hade ju varit lättare om man bara kunde skriva svar under kommentaren eller? Det kanske bara är jag som tycker så? Men det tycker jag verkligen att dom ska fixa tycker inte ni det? Så jag funderar lite på att byta till Devote:) Anyway va i stan idag köpte hårfärg:D, ska färga det imorron i skolan om det nu går bra för våran lärare men det brukar det ju göra så tror inte det kommer bli nått problem. Men det är ju så att jag färgade det svart för ett tag sen så vet inte om det kommer sätta sig :( men men får se på resultatet imorgon:) Ni får ha det bäst tills vidare!;)

Puss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0