Har ni tänkt på att?

Har ni tänkt på att folk klagar på sitt utseende ganska mycket?

Det har jag! Jag hör oftast att folk klagar på att dom har små bröst, liten rumpa eller stor näsa. Men det är ju så!. Det man har vill man inte ha och det man inte har det vill man ha, det är igentligen helt sjukt igentligen. Tycker inte ni det? Jag har också saker jag vil ändra på t.ex jag har ganska platt hår men jag vill ha lockigt :). Alla har nog någonting dom vill ändra på. Men man får ju tänka så här också att det du har vill ju någon annan ha och att varje person är igentligen unik, alltså det finns ju bara ett orginal av varje människa...Det är ju också sjukt tänk att varje människa på jorden är orginal det finns bara 1 av den personen. Och det jag vill ha att säga med det här är att ni ska vara stolta för den ni är och inte försöka vara någon annan" va dig själv för alla andra är redan upptagna" Och bry er inte om någon annan försöker sänka er för då är dom antagligen avundsjuka eller helt dumma i huvudet!

Puss!<3



hade ingen annan bild så ni får nöja er med den <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0