Sorry!

Heej bloggen!

Förlåt för att jag inte har uppdaterat så bra har bara inte mått så jätte bra dom senaste dagarna!:(

Träffade Sade och Cassandra idag vi gick och snackade ett tag om allt och ingenting. När vi skulle till torget(Frölunda torg) träffade vi Della så snacka vi lite med henne och så o henne har man ju inte träffat på år och dar så det var ju kul:D Just nu ska jag och mamma kolla på Paranormal activity 2 som börjar 23:05 Canal+ Frist(ifall någon undra då?)... haha, kommer inte kunna sova har hört att den e läskig :O... Kom på att det var söndag idag också :( skola imorron då :( ja ja. Från och med nu ska jag uppdatera bättre haha  :)
men ni får ha det underbart sålänge för det ska jag ha<3..
(kanske något stavfel har inte kollat igenom hinner inte hehe)
Puss!<3

Sade

Cassandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0